Nog zeven nachtjes slapen

Het is een zonnige zondagmorgen deze morgen. Nog zeven nachtjes slapen en dan is het de “grote dag”: uitzwaaien voor mijn fietsreis van drie maanden.

De komende week moeten nog laatste voorbereidingen getroffen worden. Het besef dat het een drukke week zal worden bekruipt me: iso mounten omwille van een goed gebruik van de GPS, tent opzetten, wasjes wassen, mijn fiets langzaam aan bepakken, nog een paar laatste dingen kopen, thuis opruimen om niet al te veel rotzooi achter te laten, op mijn werk de dingen goed afronden, van deze en gene afscheid nemen.

En dan de vraag: ga ik het redden met al die technische snufjes onderweg? GPS, fotografie, weblog bijhouden. Een kanjer op deze gebieden ben ik niet, maar wie weet kan ik het al fietsend worden. Dit eerste stukje tekst is bedoeld om te kijken waar WordPress mijn berichten plaatst en hoe het er uit komt te zien op mijn weblog.

Met al deze things to do, vragen en onzekerheden is mijn reis nu al begonnen.

Let’s go . . . . . .

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Nog zeven nachtjes slapen

  1. Ela Bauer zegt:

    hi ine, kan me voorstellen hoe druk je het nu hebt… en de hele week vóór je tocht zal zeker stampvol zitten… en dan is het zo fijn om eindelijk op je fiets te zitten en alles achter je laten! hoop zo dat je lekker weer hebt onderweg en dat je alleen maar fijne dingen mee zult maken! het wordt fantastisch, en wat ook fijn is, is dat het een totaal nieuwe ervaring zal zijn (neem ik aan althans… voor mij zou het zo zijn..:), dus super in heel veel opzichten!
    heel veel liefs,
    ik zal je volgen!!
    ela

    • inekefietst zegt:

      Hoi Ela, ja, super hè? Ik heb er heel veel zin in! Maar het is ook spannend, drie maanden weg van alles wat zo vertrouwd is. Van dromen wordt het nu doen! Leuk dat je me gaat volgen: heb je een geschikte fiets daarvoor? Haha 😉

Geef een reactie

