Brief aan Marianne en Margriet

Image

Beste Marianne en Margriet,
mijn blog is als een boek zonder eind. Afgelopen weekend (eind september!!!) ben ik weer bezig geweest met een poging het geheel af te ronden. Ik ben echter niet verder gekomen dan een paar foto’s uploaden. Sinds ik terug ben van mijn fietsreis word ik gehinderd door zeer traag internet. Elke keer als ik een poging waag, heb ik deze problemen en dat frustreert me enorm, want inderdaad: voor mijn trouwe volgers is het erg verwarrend dat ze niets lezen over het laatste traject in Portugal en mijn terugreis.
Maar ik beloof jullie en andere geĂ¯nteresseerden: DE LAATSTE VERHALEN KOMEN ER ECHT AAN.
Al is het als mosterd na de maaltijd! Maar wellicht smaakt het nog goed.

Wat heerlijk dat jullie nog weer op reis zijn geweest met jullie camper. Fantastisch. Ja, en ik heb ook zeker terug gedacht aan onze leuke ontmoeting op die heerlijke camping.
En wat mijn verste doel betreft: dat was Cabo de Sao Vicente. Hier ben ik niet geweest. Hoe dat zo gekomen is kunnen jullie over niet al te lange tijd alsnog lezen op dit blog.
Ondertussen blijft Cabo de Sao Vicente liggen waar hij al eeuwen ligt, dus daar kan ik altijd nog naar toe.
Want zoals men zegt en ik het ook voel: de weg was belangrijk, niet het doel.
En die weg was uniek en onvergetelijk!

Lieve groet, Ineke

Image

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

